Ільтьо Т.І. Перспективи розвитку національного туризму в умовах кризових явищ

Т.І. Ільтьо

 Мукачівський державний університет

 

ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ТУРИЗМУ В УМОВАХ КРИЗОВИХ ЯВИЩ

 

У статті оцінено перспективи розвитку туристичних підприємств та індустрії туризму в умовах кризових явищ. Окреслено фактори які впливають на розвиток індустрії туризму в період кризи. Визначено проблеми розвитку туризму в Україні. Запропоновано шляхи розвитку туризму на національному ринку в умовах кризових явищ.

 Ключові слова: криза, кризові явища, туризм, туристичні підприємства, індустрія туризму.

 

Бібліографічний список: 1.Штангерт А.М. Антикризове управління підприємством: підручник. – Львів: Українська академія друкарства, 2008. – 396 с. 2. Штангерт А.М., Копилюк О.І. Антикризове управління підприємством: навч. посібник. – К.: Знання, 2007. – 335 с. 3. Лігоненко Л.О. Антикризове управління підприємством: підручник. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005. – 824 с. 4.Бланк І.О., Ситник Г.В. Управління фінансами підприємства: підручник. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2006. – 780 с. 5. Іванюта С.М. Антикризове управління: навч. посібник. – К.: Центр учб. л-ри, 2007. – 288 с. 6. Рамазанов С.К., Степаненко О.П., Тимашова Л.А. Методи антикризового управління: монографія. – Луганськ: Вид-во СНУ ім. В.Даля, 2004. – 192 с. 7. Возний С.В., Тюріна Н.М. Сутнісна характеристика кризи підприємств та причини їх виникнення // Наука й економіка. – 2007. – № 3 (7). – С. 66–69. 8. Степанюк І.А., Назарчук Т.В. Визначення та класифікація кризових явищ та ситуацій // Наука й економіка. – 2007. – № 3 (7). – С. 81–85. 9. Gene Klann. “Crisis Leadership”. – Published by CCL Press, 2003. 10. TzaiZang Lee, John Wu, Tung-Yih Tsai. “Establishing an Enterprise Crisis Management Model (ECMM)”, 2003. – 17 p. 11. Corporate Crisis Management. – Center for Chemical Process Safety of the American Institute of Chemical Engineers. – New York, USA, 2005. – 31 p. 12. Жарковская Е.П., Бродский Б.Е. Антикризисноеуправление: Учебник / Е.П. Жарковская, Б.Е. Брод- ский. – М.: Омега-Л, 2004. – 336 с. 13.Снопенко М. Г. V Международная научно-практическая Интернет-конференция «Качество экономического развития: глобальные и локальные аспекты» (17–18 июня 2013г.). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: // http://www.confcontact.com/ 14. Дорошенко І.В. Причини й наслідки кризи єврозони: уроки для України / І.В. Дорошенко // Фінанси України. – 2010. – № 12. – С. 58–68.

 

Ильтьо Т.И. Перспективы развития национального туризма в условиях кризисных явлений. В статье оценены перспективы развития туристических предприятий и индустрии туризма в условиях кризисных явлений. Определены факторы влияющие на развитие индустрии туризма в период кризиса. Определены проблемы развития туризма в Украине. Предложены пути развития туризма на национальном рынке в условиях кризисных явлений.

Ключевые слова: кризис, кризисные явления, туризм, туристические предприятия, индустрия туризма.

 

Ilto T.I. The prospects for the development of national tourism in conditions of the crisis phenomena. The article assesses the prospects for the development of tourism enterprises and tourism industry in conditions of the crisis phenomena. The factors affecting the development of tourism industry in times of crisis. The problems of tourism development in Ukraine. Proposed the development of tourism on the national market in the context of the crisis is proposed.

Key words: crisis, crisis, tourism, tourism enterprises, tourism industry

 

Завантажити в pdf




Оновлено: 9-11-2017, 21:09